משפך שיווקי שעובד בשבילך – ומגייס לקוחות לפי דרישה

"יש לי שירות כל כך טוב, אך אני צריך לבזבז מלא זמן ואנרגיה כדי להשיג לקוחות חדשים"

יחד איתי, יד ביד, נבנה לך בעסק משפך שיווק המותאם בדיוק למוצר/שירות בעסק שלך, בעזרתו נשיג לך לידים ולקוחות באופן שוטף, בצורה כזו שהשירותים שלך מתמלאים, מבלי "להאבק" כדי למכור אותם, הפניות זורמות ויש תנועה והתעניינות רבה. וכך לייצר תחושה טובה ורגועה, של בטחון וידיעה שהעסק כל הזמן במגמה חיובית ויציבה ושיש לך ממש שליטה על זה (ושיטה עבור זה), מבלי לבזבז זמן כל היום על שיווק העסק

Aboutshlomi

דגנית אור בנימין |  הרגישה תקיעות וייאוש על כך שהיא לא מצליחה להניע את העסק קדימה, למרות כל הידע והפעולות שהיא עושה ומנסה

בעזרת הליווי נבנה לך:

  • משפך שיווקי שלם ומדויק למוצר/שירות בעסק שפועל בשבילך, ומביא לך פניות ולקוחות באופן שוטף
  • עסק עם רווחיות גבוהה, שמייצר לך עסקאות גדולות בעקביות (מבלי להוציא סכומי עתק על השקות מטורפות)
  • שקט נפשי - להפסיק להיות מותש מהמלחמה והרדיפה אחרי עוד לקוח ועוד לקוח
  • רוגע והכוונה - אני איתך בקצב שלך. מוביל, עוזר ותומך בדיוק מה לעשות, עם משוב לדיוק כל משימה ומענה לכל שאלה.
  • סדר וביטחון – שכל השיווק שלך בעסק, מתנהל לפי תוכנית ידועה ומוכנה מראש
  • אנרגיה מחודשת - הבנה והסתכלות בצורה יותר בהירה, והתאהבות מחדש בעסק ובעשייה
  • וגם הרבה זמן חופשי לדברים אחרים כמו – משפחה, חברים, בילויים ותחביבים, או אפילו לקחת יום חופשי ולרבוץ על הספה (כן, יש דבר כזה...)

לשיחת ייעוץ לגבי התאמת התכנית לעסק שלך, אני מזמין אותך למלא פרטים:

*בשיחת ההתאמה נוודא שהעבודה איתי מתאימה לך ולמצב העסק שלך כדי שנייצר לך צמיחה משמעותית בעסק.

נעבור 6 צעדים ביחד:

רוב האנשים שאין להם לקוחות פשוט פונים לכל אחד.
להביא לקוחות בכל מחיר.
כאשר אין מיקוד במיהו הלקוח, אנו מביאים לקוחות שלא נכונים לעסק
ולא כיף לנו לעבוד איתם.
זה גורם לנו להוריד מחירים, לעבוד יותר קשה, והרבה פעמים אנחנו לא מצליחים לעזור להם, וכך נוצר בלאגן במקום התקדמות. הולכים אחורה במקום לייצר עוד סיפור הצלחה.
לכן, הדבר הכי חשוב הוא לזהות מיהו הלקוח האידיאלי שלך כדי שתפסיק לבזבז זמן על לקוחות לא נכונים ותנצל ביעילות את הזמן שלך לדבר רק עם לידים רלוונטיים.

• נזהה ביחד מיהו הלקוח המדויק לעסק שלך ולמוצר הספציפי שאנחנו רוצים למכור לו
• נייצר תעודת זהות של אותו לקוח, כדי שנראה אותו מול העיניים שלנו כאשר נתחיל לייצר את תהליכי השיווק והמכירה
• נבין איפה אותם לקוחות נמצאים כדי להתחיל לייצר חשיפה ומעורבות עם קהל היעד של העסק
נחבר את הלקוח לעסק שלך על מנת לגשר על כל ההתנגדויות/ההתלבטויות/החששות שלו

"אל תיצרו מוצרים ואז תחפשו לקוחות, תמצאו לקוחות ותבנו להם מוצרים"
הטעות שרוב בעלי העסקים עושים, היא לבנות מוצר (וגם להתאהב בו),

ואז לצאת החוצה ולחפש מי יקנה אותו.
לאחר שהבנו מיהו הלקוח שלנו, נרצה להתאים לו את המוצר בצורה הטובה ביותר.

• חיבור כל שלבי המוצר, ונאגד הכל להצעה מפתה שללקוח יהיה קשה לסרב לה
• בניית מוצר/שירות המותאם בדיוק לצרכי ורצונות הלקוח
• איך לתמחר את המוצר נכון ולבנות מודל רווח גבוה מכל לקוח
בניית סל מוצרי המשך – שייקחו את הלקוח לתוצאות עוד יותר גבוהות, ויכניסו לך יותר כסף ובקלות

דף נחיתה שמוכר מוצר, זהו איש מכירות שעובד בשבילך 24/7, ונותן ללקוח את כל המידע שהוא צריך כדי לבצע רכישה ולסלוק את כרטיס האשראי של הלקוח .

בניית דף מכירה – ליצירת מכירות אונליין או דף לאיסוף לידים איכותיים לשיחת מכירה (בהתאם לאופי המוצר/שירות)
דף ארוך ומפורט הכולל – כל האלמנטים הדרושים והסדר הנכון, מסרים מדויקים למכירת המוצר, ועיצוב משרת מסר לחוויה ונוחות הגולש.

בשלב הזה נכיר את הכלים השונים הקיימים להפצת התוכן השיווקי שבנינו, ואיך לעבוד נכון בכל אחד מהערוצים האלו, כדי להתחיל לייצר חשיפה רחבה ותנועה לעסק לקבלת פניות ומכירת המוצר אותו אנו מקדמים.

פייסבוק – דף עסקי, פתיחת קבוצה, דף פרטי
רשימת תפוצה – איך לייצר מכירות דרך קמפיין מיילים
בלוג – יצירת תנועה באמצעות מאמרים באתר
יוטיוב – העלאת סרטוני תוכן ליוטיוב
אינסטגרם – ערוץ שיווקי בצמיחה. לא רק לבני נוער…
• דרכי שיווק נוספות אופליין כמו – שיתופי פעולה ונטוורקינג
• נלמד איך להתאים את המסרים השיווקיים שהכנו לערוצי השיווק השונים

לאחר שהגדרנו בצורה ברורה מיהו הלקוח שלנו ומהו המוצר שהעסק מוכר לו, נרצה למשוך אותו אליך לעסק בעזרת שיווק ממוקד ויעיל, ע"י תוכן שוטף וכתיבת מסרים שיווקיים שיבשילו את הלקוח להתעניין בעסק שלך, לעקוב אחריו ולקנות ממנו.

• שיטות לייצר מלא תוכן שוטף שיגדיל באופן קבוע את הקהילה שלך
• איך לאגד חלק מהידע שלך ולהפוך אותו למוצר חינמי להגדלת רשימת התפוצה
• נבנה אסטרטגיית תוכן מקיפה שיבשילו את הלקוח שעוקב אחרינו עד לרכישה
• נלמד איך לנסח מסרים שיווקים אפקטיביים – שגם נותנים ערך וגם מוכרים באותה נשימה

פייסבוק זהו אחד מכלי השיווק הכי חזקים היום.

קהל היעד של 99% מהעסקים נמצא שם. אבל השיווק האורגני – החשיפה החינמית – מאוד מוגבלת שם.

לכן לרוב נצטרך להשתמש בכלי הפרסום הממומן של פייסבוק, ויכולות טרגוט הקהל שם הם מופלאות!

  • איזה קמפיין לבחור לפי המטרה הנדרשת – המרה? קליקים על הלינק? מעורבות? נענה במפורט על כך.
  • פילוח קהל – איך מטרגטים קהל יעד ראשוני בצורה מדויקת ומגיעים לאנשים הנכונים לעסק
  • שימוש בקהלים מתקדמים – עבודה עם פיקסל, קהלי לוקאלייק, קהלי מעורבות ועוד. זה הסוד של פייסבוק והיכולת שלו לחסוך בעלויות.
  • תקציב – כמה לשים?? איך לעבוד נכון עם תקציב הפרסום כדי למקסם את התוצאות
  • מיקום ונראות המודעה – איך להכין מודעה שנראית טוב ואנשים יגיבו אליה
  • הגדרת יעדים מדידים וריאליים למוצר אותו מקדמים
  • כל ה"תותחים" בפעולה – מעלים ומתזמנים את כל תמהיל המסרים השיווקיים שבנינו למכירת המוצר (כולל קמפיין בפייסבוק וקמפיין מיילים לרשימת התפוצה)

התרגשות שיא! הכל מוכן, מציבים יעדים, ואנחנו כבר עם הקמפיין באוויר!

מה בפועל - האותיות הקטנות והחשובות

*פגישות עבודה 1 על 1 בנות 90 דקות

**יישום ופרקטיקה: משימות והתקדמות בין מפגש למפגש.

בסוף כל מפגש אציין לך במדויק מה צריך לבצע, כדי להעמיד את הדברים נכון ומהר, בעזרת צ'קליסטים מפורטים ומסודרים, וקבצי WORD למשימות שיהיה לך כמה שיותר קל ונגיש לעבוד ולהפיק תוצרים איכותיים לשיווק העסק.

***ליווי ותמיכה אישית שוטפת: זמינות שלי במייל, משוב לדיוק כל משימה ומענה לכל שאלה במהלך הליווי.

מה ההשקעה שלך היום?

יצירת תשתיות שיווקיות יותר מדויקות עבור הלקוחות שלי,
הניבו להם רווח מיידי של עשרות אלפי שקלים.

לדוגמא - רק שיפור דף נחיתה עבור אחת הלקוחות שלי,
יצרה לה פי 2 יותר מכירות,
והכנסות של 15,000 ש"ח בשבוע קמפיין מכירה של אחת ההדרכות הדיגיטליות שלה.
(ולחשוב שזה דף שירוץ וימכור לאורך שנים)

6 תשלומים של 750 ש"ח

(סך הכל 4500 ₪)

14 יום אחריות מלאה!

אין לי שום עניין בלקוחות לא מרוצים. המטרה שלי היא שכל לקוח שלי יקבל תמורה מלאה (והרבה יותר) לכסף, ובעיקר לזמן המושקע איתי.

אני בטוח שהתוכנית הזו תעיף את העסק שלך קדימה.

אני הולך לתת לך את הכי טוב שלי, ואם מכל סיבה שהיא החלטת שהתוכנית לא מתאימה לך, או לא תואמת את הציפיות שלך – רק צריך לשלוח לי מייל/הודעה, ואני אזכה אותך בלי שאלות או אותיות קטנות

כמה בונוסים מיוחדים להעצמת התוצאות

גישה לכל מערך הקורסים הדיגיטליים שלי

"פייסבוק ביזנס מאסטר" קורס המותאם לעסקים ללא תקציבי פרסום גדולים, כדי לייצר קמפיינים מדויקים בפייסבוק המביאים לעסק פניות ולקוחות.

"תעשה לי ליד"
- קורס דיגיטלי שבו אני מלמד איך לכתוב דפי נחיתה ממירים, המייצרים לפחות פי 2 יותר לידים/מכירות

תוכנית הפעולה שלי - הכל על יצירה סרטוני שיווק מסקרנים ואיך לקדם אותם בפייסבוק

שווי חבילת הקורסים - 1970 ש"ח

מפגש בונוס ראשון - הדרכת מכירות

כל העבודה הקשה שבנינו מגיעה לרגע השיא שלה, בה אנו מתחילים לקבל פניות, להשחיז את יכולת המכירה ולסגור עסקאות (:

• דגשים לניהול שיחת מכירה + סימולציות לתרגול

כסף על הרצפה - עבודה עם מערכת CRM וביצוע תהליך פולואפ


מפגש בונוס שני - בניית תוכנית עבודה שוטפת

אנחנו לא צריכים להמציא את הגלגל כל פעם מחדש. ברגע שבנינו את כל מערך השיווק למוצר, אנחנו יכולים ל"מחזר" אותו כדי לייצר פניות ומכירות שוב ושוב ושוב.

קביעת יעדים - ברמת החודש, רבעון, שנה.

• איך לשכפל את התהליך למוצר נוסף בעסק

• יצירת תוכנית פעולה ליישום שנתי שוטף ועבודה על פי פרוייקטים מסודרים

לשיחת ייעוץ לגבי התאמת התכנית לעסק שלך, אני מזמין אותך למלא פרטים:

*בשיחת ההתאמה נוודא שהעבודה איתי מתאימה לך ולמצב העסק שלך כדי שנייצר לך צמיחה משמעותית בעסק.

לאיזה עסקים הליווי מתאים:

  • לבעלי עסקים שכבר קיימים לפחות שנה.
  • עם מוצרים שעובדים והכנסות של לפחות 10,000 בחודש.
  • עם קהילה בערוצים השונים ורשימת תפוצה.
  • הרוצים לפתח את העסק ולקבל הכוונה ספציפית לכך:

1. בין אם להכניס מוצר/שירות חדש (כמו: כנס, סדנה, מוצר דיגיטלי ועוד)
2. לדייק את השיווק של מוצר קיים, ולייצר יותר הכנסות ממנו.

  • בשלים ורוצים ליווי לסדר, וניצול יותר נכון של משאבים וזמן.
  • שנמאס מ -"ללמוד", וכבר היו בקורסים ותוכניות שונות ולא הגיעו לתוצאות, ורוצים לייצר ת'כלס עבודה

נקודה חשובה!

זוהי תוכנית ליווי מעשית,
לעסקים שמוכנים להשקיע את המאמץ והזמן כדי לפרוץ ולגדול.
אני אתן לך את כל הידע שלי, ההדרכות, וכל הכלים הכי טובים ועדכניים,
עם משימות, תמיכה ומענה לשאלות,
אבל האחריות לבצע וליישם היא שלך!
בלי יישום – לא נגיע לתוצאות וליעדים.
התוצאות תלויות בעשייה ויישום יומיומי, למידה ושיפור ללא פשרות.

שאלות נפוצות:

אני מבין אותך לגמרי! אני שומע זאת מהמון בעלי עסקים, וממש כואב לי לדעת שכל כך הרבה נכוו מתוכניות שלא ממש מקדמות את העסק, אלא רק מלמדות ונותנות כלים שאח"כ בפועל מאוד קשה ליישם אותם.

גם אני כבר למדתי מלא קורסים ועברתי בתחילת דרכי תוכנית ליווי שלא הניבה לי תוצאות ולא קידמה אותי לשום מקום, והכניסה אותי לבור יותר עמוק עם התזרים מזומנים בעסק, בנוסף לתחושת האכזבה וירידה במוטיבציה.

לכן בניתי את התוכנית שלי בצורה מאוד ממוקדת, קצרה, ובעיקר – יישומית. כדי שבסופה יהיה לך תשתית שיווקית שמייצרת מכירות. זוהי תוכנית שעובדים ומייצרים עם משוב פעיל ממני וקבצי עבודה מסודרים, כדי לא ללמוד עוד דברים "תיאורטיים". וכמובן שבנוסף לעשייה, מקבלים המון הבנה על פיתוח העסק, חשיבה אסטרטגית, ובפרט – התאהבות וחיבור עוד יותר עמוק לעשייה היום יומית שלשמה פתחנו את העסק.

כנראה שכן. אבל, כאשר מפרסמים כל הזמן ללא תוכנית ברורה, זה בהחלט יכול להיות מאוד יקר.

אך חשוב לשים לב לשני דברים עיקריים:

  1. כאשר יש תשתית טובה, אז ההוצאה על הפרסום נהית זניחה. כלומר, יש לנו מערכת שנביא לשם תנועה בX כסף, אבל היא תייצר לנו החזר על ההשקעה של פי 2, 3ואף יותר. ולכן לא יהיה לנו אכפת להשקיע כסף בפרסום, כאשר נדע שמהצד השני חוזר אלינו הרבה יותר.
  2. כאשר אנו בונים קהילה שמכירה אותנו, וכבר נמצאת בתוך ערוצי השיווק שלנו, לא תמיד נצטרך לעשות פרסום בכסף. נוכל בקלות להביא לקוחות לשירותים שלנו, גם ללא הוצאה כספית. (כל עוד ערוצי השיווק שלנו פעילים כבר תקופה, ויש כמות מספיק גדולה של אנשים בהם)

כן, בהתחלה נדרשת השקעה של זמן, בעיקר בשבועות הראשונים, אך המטרה היא שלאחר שנייצר לך תשתית שיווקית, היא תעבוד בשבילך.
היופי היום בעולם האינטרנט, זה שהדברים שאנחנו מעלים נשארים שם ומשרתים אותנו לאורך חודשים ושנים.
למשל – על ידי חיפוש בגוגל, יכולים להגיע לאתר שלך או לערוץ היוטיוב, וכך אתה נהנה מתנועה קבועה של לקוחות פוטנציאליים שנחשפים אליך ולעסק שלך.
כך שלמעשה מדובר בהשקעה חד פעמית, ולאחר מכן קוצרים את הפירות, נהנים מפניות ולקוחות שמגיעים לצרוך את שירותי העסק, ויכולים להוריד את זמן השיווק כמעט לאפס, וחוזרים לעבוד נטו בתחום המקצועי של העסק.
מה גם שכאשר עושים זאת בליווי מקצועי עם מישהו שמדייק אותך, אתה חוסך המון זמן על ניסוי וטעייה, כי יש מישהו שמנחה אותך בדרך בצורה ברורה ומסודרת.

אני בהחלט יכול להבין אותך. גם אני שהתחלתי ללמוד שיווק, הייתי מאוד תבניתי, משתמש בכל מיני טריקים ומניפולציות שמלמדים ורואים את המסרים האלה בכל מקום.
ולאט לאט מצאתי את הגישה שלי, שמתחברת בעיקר למהות של בעל העסק, לכנות והאותנטיות שבו, להוציא אותו החוצה – כי בסוף, אנשים קונים מאנשים, ממי שהם מתחברים אליהם קודם כל ברמת האישיות, וכמובן גם מקצועית (אבל כולם בחוץ מקצועיים).
לכן בשיווק, אני מלמד איך להוציא את האנרגיה שבך, כדי שאותם אנשים יתחברו אליך, וגם יהיה לכם כיף לעבוד ביחד, והם אח"כ יהיו השגרירים שלך בחוץ, ויביאו אליך עוד אנשים דומים.

אני לא מבטיח הבטחות מפוצצות.
אני מבטיח ללוות אותך, לתת לך את כל הידע שלי, לדחוף אותך לעשייה. וכאשר מיישמים, ועושים נכון, רואים תוצאות. וזה נכון לכל דבר בחיים (ירידה במשקל, זוגיות, בריאות ועוד).
כסף לא יורד מהשמיים. כבר מזמן הפסקנו לקבל מן במדבר…
אבל הוא מגיע כאשר משווקים את העסק נכון, ולא מפסיקים לבצע פעולות שחושפות את העסק שלך לקהל חדש ולקהילה שכבר מכירה אותך.

קצת עלי

נעים מאוד, שמי שלומי כהן, יועץ שיווקי ומומחה לפרסום ממומן בפייסבוק.

אני עוזר לבעלי עסקים קטנים להוציא את עצמם החוצה בצורה שנכונה להם כדי שיעשו שיווק מהלבובעבודה משותפת אנחנו בונים מערך שיווקי שעובד בשבילם, ומאפשר להם להתעסק בדבר שהם הכי נהנים ממנו – העשייה והעבודה עם הלקוחות.

האהבה והסיפוק שלי הוא לגרום לבעלי עסקים להצליח לייצר הכנסות מספיק גבוהות באופן שוטף ולנהל עסק רווחי, כך שיוכלו לעבוד בכיף ולהתנהל ביום יום ברווחה והנאה, ולאפשר להם את היכולת לכלכל את עצמם ומשפחתם בכבוד.

אני מאמין שיש שפע לכולם. גם כאשר יש תחרות גדולה,הבידול שלך הוא אתה.

הכי חשוב זה לצאת החוצה, וגם לעשות זאת בצורה שיווקית נכונה על מנת למשוך אליך את הלקוחות שמתחברים למי שאתה, לערכים שלך, למה שאתה מאמין בו.

אלו יהיו הלקוחות שהכי תהנה לעבוד איתם, תוכל לייצר להם תוצאות בצורה הכי קלה, כיפית ומהירה, והם גם אח"כ יהיו השגרירים שלך, וימליצו עליך ללקוחות נוספים.

מה מספרים לקוחות שעבדו איתי:

לשיחת ייעוץ לגבי התאמת התכנית לעסק שלך, אני מזמין אותך למלא פרטים:

*בשיחת ההתאמה נוודא שהעבודה איתי מתאימה לך ולמצב העסק שלך כדי שנייצר לך צמיחה משמעותית בעסק.