בלוג

על עושר עסקים ויהדות – מאסטרמיינד עם שלמה המלך (קהלת) החכם באדם (והעשיר) – חלק ב'

על עושר עסקים ויהדות - מאסטרמיינד עם שלמה המלך (קהלת) החכם באדם (והעשיר) - חלק ב'

עד כאן סיפר לנו שלמה את התחבטויות הנפש, אשר הוא עבר בזמן גילוי אחר תכלית החיים, וסוד האושר והשמחה. (שכמובן הן משל לדרך שבה כל אדם עובר, על מנת למצאו את תכלית חייו) ולבסוף הכריז את המסקנה: שיראה לנפשו הרוחנית טוב בעמלו. ומתוך כלל הקשיים המפריעים על האדם, המפריע העיקרי הוא הפחד מהעתיד, שמא לא …

המשך קריאה

משפך שיווקי – איך להכין תשתית שיווקית שתעבוד בשבילנו

משפך שיווקי - איך להכין תשתית שיווקית שתעבוד בשבילנו

אחד הדברים שבעלי עסקים שומעים כל הזמן, וזה בעיקר עושה להם יותר בלגאן משקט וסדר, זה את המושג: 'משפך שיווקי'. "ברגע שיהיה לך משפך שיווקי, תקבל הרבה יותר לידים ומכירות…" החלום הורוד של כל בעל עסק, זה שיהיה לו מערך שיווקי שיעשה את העבודה בשבילו. ובצדק! מי רוצה כל היום להתעסק בלרדוף אחרי הלקוח הבא?! …

המשך קריאה

על עושר עסקים ויהדות – מאסטרמיינד עם שלמה המלך (קהלת) החכם באדם (והעשיר) – חלק א'

על עושר עסקים ויהדות - מאסטרמיינד עם שלמה המלך (קהלת) החכם באדם (והעשיר) - חלק א'

המון מדברים על החשיבות של מאסטרמיינד קבוע, כחלק מצמיחה ושיפור העסק. ואני בהחלט מסכים לכך, רק שצריך למצוא את האנשים הנכונים לסיעור מוחות שכזה (וזה מצריך ששני הצדדים יופרו מכך)   מאז שקניתי את ספר קהלת עם הפירוש המדהים והמאיר עיניים של הרב זמיר כהן, אני פותח כל בוקר בשנה האחרונה, (ועם כוס חצי לימון …

המשך קריאה

תשליך עסקי

תשליך עסקי

בתחילת דרכי ניסיתי לחקות אחרים. ניסיתי להיות משהו שלימדו אותי, אבל לא עשיתי את ההתאמות לערכים והאמונות שלי. ביהדות מבדילים בין 3 סוגי ידיעות. חכמה, בינה ודעת קיבלתי המון ידע (חכמה) התבוננתי בו והקשתי דבר מתוך דבר (בינה) אך לא הגעתי למסקנות הנכונות (דעת), של איך להתאים זאת לחיי. וזה הוביל אותי לרדוף אחרי שני …

המשך קריאה

תובנה שלי לשנת 2019 לשמירה על מיקוד והגשמת מטרות

תובנה לשמירה על מיקוד והגשמת מטרות

בעולם הזה המוצף במידע, אנחנו מנסים להשיג הכל מכולם. כשיש יותר מדי מידע, לפעמים אנחנו הולכים לאיבוד. אנחנו רוצים להשיג הכל מהכל, ובסוף מותשים מכל היעדים שהצבנו לעצמנו, אבל עדין אף אחת מהן לא רקמה עור וגידים לגמרי. אני נתקל כאן בהמון פוסטים מעולים, ואנשים מדהימים שחלקם בתחילת הדרך ורוצים לטרוף את העולם. אני עצמאי …

המשך קריאה

שלושת העקרונות לצמיחה עסקית וכיצד ניתן ליישם אותן 

צמיחה עסקית

ישנן 3 דרכים להגדיל את ההכנסות בעסק – על פי ג'יי אברהם: 1.להגדיל את מספר הלקוחות 2.להגדיל את ערך העסקה הממוצעת 3.להגדיל את מספר הפעמים שלקוח רוכש *לפי ג'יי אברהם – עקרונות 2+3 צריכים להוות (בשלב מסויים) 70% מההכנסות בעסק. כיצד ניתן ליישם את 3 העקרונות? עקרון 1: הגדלת מספר הלקוחות בעסק, על ידי חשיפה קבועה –> יצירת …

המשך קריאה

מדוע אתם מעלים תכנים ולא רואים תוצאות? (ואיך לפתור זאת)

שיווק סרטונים בפייסבוק

"אני מעלה סרטונים כבר חודשים ולא רואה תוצאות" אני שומע את המשפט הזה מהמון בעלי עסקים. הם משקיעים מלא זמן בשיווק העסק שלהם דרך פוסטים וסרטונים בפייסבוק, אבל לא ממש מייצרים פניות ולקוחות. יש 2 סיבות מרכזיות לכך: סיבה מספר 1: החיסרון הראשי בהעלאת סרטוני שיווק לפייסבוק הוא – חשיפה נמוכה. החשיפה מאוד נמוכה – …

המשך קריאה

כל מה שצריך לדעת על הפיקסל של פייסבוק

כל מה שצריך לדעת על הפיקסל של פייסבוק

לכל מי שכבר נמאס לשמוע על ה'פיקסל' של פייסבוק, ולא להבין באמת מה זה אומר ואיך להשתמש בו ("כן הפיקסל הזה, שמעתי עליו… אבל מה אני עושה איתו…?") המאמר הזה יכסה לכם כל מה שצריך לדעת. אז מה זה בדיוק ה"פיקסל" הזה?? הפיקסל, זה בסך הכל קוד קצר ופשוט, שאותו צריך להטמיע באתר ובדפי הנחיתה …

המשך קריאה