בלוג

פרק 16: 'הקמפיין הפנימי' – האחריות הרוחנית של בעל העסק באנרגיה שלו סביב הקמפיין (עם איתן עזריה)

'הקמפיין הפנימי' - האחריות הרוחנית של בעל העסק באנרגיה שלו סביב הקמפיין (עם איתן עזריה)

איך האדם שעומד מאחורי הקמפיין צריך להתנהל ביום יום? לא עלינו הידיעה לדעת מה יהיו התוצאות   המוצר הוא שיקוף של האיזון הפנימי שלנו כבני אדם   כשאנחנו יוצאים לקמפיין, הקמפיין הראשון שצריך לעבוד עליו הוא אנחנו כבני אדם זה הקמפיין הכי חשוב, והוא קמפיין נצחי שלא נגמר (קמפיין 'ירוק עד' = אנחנו כבני אדם) …

המשך קריאה

צעד משמעותי להצלחה – כיוון פנימי של מיתרי הנפש

צעד משמעותי להצלחה

כאשר נכנסים לעולם היזמות, לעולם העסקים, יש דרייב מאוד חזק – רוצים להצליח בענק. להגשים חלום, להשפיע על חיי אנשים, להוציא אמונה במסר חזק שלמדנו. והשאלה שתמיד מעסיקה אותנו בשלב הזה (ועד היום) היא: מה הם הדברים הכי חשובים שצריך לעשות כדי להגיע להצלחה? אלפי מאמרים נכתבו בנושא, הרצאות, ספרים. רובם חוזרים על אותם עקרונות פעולה, …

המשך קריאה

שמיטה בדור ההייטק – קשר האמונה התמידי בין שנת שמיטה היום לעסקים בימינו דור ההייטק

שמיטה בדור ההייטק - קשר האמונה התמידי בין שנת שמיטה היום לעסקים בימינו דור ההייטק

"ביגיעה הגדולה ביותר אי אפשר להרוויח שקל אחד יותר ממה שקבע הקב"ה" (הרבי מלובביץ) הברכה מגיעה בהסתר, דרך צינור הידיים.   רש"י מפרש שיוסף נשאר שנתיים (!) בכלא לא מפני שעשה השתדלות, אלא "מפני שתלה ביטחונו בשר המשקים" שנתיים! תלה עיניו בו ולא בקב"ה ששר המשקים הוא בעצם רק שליח.   עבודה זרה היא האמונה …

המשך קריאה

3 השלבים לכתוב וליצור פעילות וקמפיין שיווקי שמחובר אלינו ולבורא

מדוע קמפיין אחד מצליח מאוד וקמפיין אחר לא? (למרות שבשניהם עשינו כל מה שצריך)   אני אעלה נקודה שכמעט ולא שמעתי קמפיינרים ואנשי שיווק מדברים עליה: לקמפיין יש אנרגיה פנימית   האלגוריתם של פייסבוק הוא רוחני. גיליתי את זה בעבודה עם מאות לקוחות ואלפי קמפיינים עד היום. הדבר הזה הוא *חד משמעי* (מניסיוני)   כלומר, …

המשך קריאה

לא על הפוסט לבדו – 10 דרכים להשפיע על הפרנסה בדרכים נוספות מהפעולות השיווקיות

לא כתבת פוסט היום? או אתמול, או כבר שבוע! הכל בסדר. בואו וננסה להשפיע גם בדרכים אחרות (או בנוסף אם כן כתבת פוסט ונרצה לתת לו דחיפה אנרגטית) 10 דברים פשוטים שאפשר לעשות לקידום הפרנסה, ממש כמה דקות ביום, שישפיעו אפילו יותר מהפעולה השיווקית: 1. פרגון/צרות עין אין קשר בין הצלחה של האחר לשלך! "אין …

המשך קריאה

פרסום ממומן בפייסבוק – מתי הזמן הכי אפקטיבי להתחיל פרסום ממומן בפייסבוק?

פרסום ממומן בפייסבוק

זה מרגיש שרק אם יהיה לך קמפיין טוב בפייסבוק, אז העסק יצמח ויגדל. אך הדבר לרוב לא כך. וזה לא בגלל שהקמפיין עצמו לא טוב, פשוט יש זמן בעסק שהוא הכי נכון להתחיל ממומן. הן ברמה הטכנית של התשתית השיווקית, ועוד יותר חשוב – ברמת התודעה והמוכנות של בעל העסק.   ב6 שנים של ניהול …

המשך קריאה

איך ליצור עדויות מעולות ואותנטיות עם לקוחות דרך הזום

לקוחות מרוצים משתפים - דנה ישראלי, לימור בנדל

זה ממש עשה לי שינוי פנימי בתחושה שלי, וגם השפעה חיצונית מאוד יפה החוצה בשיווק – ראיון עם לקוחות! עדויות מוכרות אותנו יותר טוב. חד וחלק. אנחנו יכולים לעשות שיחת מכירה מדהימה במשך חצי שעה, אבל עדות סרטון של 2 דקות טוב של עדות, יעשה את העבודה הרבה יותר טוב.   רק אחרי 5 שנים …

המשך קריאה

על קצה המזלג – עושים סדר בערוצי השיווק ומתכננים שיווק שיעבוד עבורנו

על קצה המזלג - עושים סדר בערוצי השיווק ומתכננים שיווק שיעבוד עבורנו

"די, בא לי לעבוד עם לקוחות, ולא בלשווק את עצמי כל היום" כדי ליצור שיווק שדורש הרבה פחות השקעה ומאמץ, כזה שעובד בשבילנו (ולא אנחנו אצלו), צריך להבין את היתרונות והחסרונות של כל ערוץ שיווקי, ואלו מהם יוכלו לייצר לנו פניות ומכירות לאורך זמן. *לרוב, ערוצי שיווק טווח ארוך, הם גם הערוצים שייקח להם הכי …

המשך קריאה

קייס סטאדי: קידום ממומן בפייסבוק עם תוצאות פנומנליות – 1350 ש"ח הוצאה שהביא 56 מכירות בסך 16,800 ש"ח

קייס סטאדי: קידום ממומן בפייסבוק עם תוצאות פנומנליות

זהו מאמר מקיף בו נציג את: החשיבה, המסרים, הקידום, העיצוב, ערוצי השיווק, מאחורי הקלעים, לידים ועוד. נתחיל מההתחלה – עוד בכלל לפני הקידום. לפני בכלל שמתחילים לקדם משהו, קודם לתכנן אסטרטגיית מוצר + מסר. *אגב, זו הסיבה למה רוב הקמפיינים לא מצליחים, ולמה אח"כ אני שומע – "סתם זרקתי כסף לפח…" 1. פתיחת מוצר חדש …

המשך קריאה

אין דבר כזה פוסט ארוך מדי – יש פוסט טוב או לא טוב

"מישהו בכלל קורא את המסרים הארוכים שלך?"   זו שאלה שאני נשאל כל הזמן, מכיוון שאני מלמד שיווק ולרוב כותב פוסטים יחסית "ארוכים".   ואני רוצה לפתוח ולומר שזה מיתוס: אין דבר כזה פוסט ארוך מדי. יש פוסט טוב או לא טוב.   הגודל לא קובע, אלא איכות הכתיבה. אם הפוסט – איכותי ומעניין, סוחף …

המשך קריאה