בלוג

על קצה המזלג: איך לבנות משפך שיווקי

על קצה המזלג: איך לבנות משפך שיווקי

נראה לי שזה הנושא הכי מבוקש, ומנגד עם הכי הרבה בלגאן במידע, ואני רוצה לעשות לכם סדר. תראו, ישנם משפכי שיווק באמת מטורפים, אבל כדי להתחיל ולא ללכת לאיבוד, אני תמיד ממליץ לעשות דברים פשוט. או לפחות להבין את הבסיס וממנו להתפתח (לפני שעומדים על יד אחת, מתחילים מ2 ידיים) משפך שיווקי עובד בצורה כזו: …

המשך קריאהעל קצה המזלג: איך לבנות משפך שיווקי

הכוח של כתיבה שיווקית – איך לייצר יותר חשיפה וצפיות לסרטונים שלך ברשת

הכוח של כתיבה שיווקית - איך לייצר יותר חשיפה וצפיות לסרטונים שלך ברשת

הכוח של כתיבה שיווקית + הוספת מילות מפתח
מאוד משמעותי לשיווק העסק – במיוחד בחיפוש האורגני.

*** איך לנגן בפסנתר ב5 דקות ***

במקרה נתקלתי בכך השבוע בחיפוש שעניין אותי,
וראיתי את ההבדל באחוזי הצפייה בערוץ יוטיוב,
בעיקר בעקבות הכותרות השונות של הסרטונים שבו.

כתיבה שיווקית יוצרת סקרנות ללחוץ על הכותרת.
מילות מפתח הכנסת מילים שאנשים מחפשים ברשת.

5 שלבים ליצירת קורס דיגיטלי (מבלי להוציא שקל אחד)

5 שלבים ליצירת קורס דיגיטלי (מבלי להוציא שקל אחד)

* איגדתי, צילמתי, ערכתי, חיברתי, יצרתי * אמונה נפוצה ומאוד רווחת (לצערי הרב) היא שבשביל להפיק קורס דיגיטלי צריך להשקיע המון כסף… צריך הפקה מקצועית כדי לצלם את הסרטונים, לפחות יום צילומים – כבר כמה אלפי שקלים. צריך לקחת את הסרטונים ולעשות להם עריכה מקצועית – עוד כמה אלפי שקלים. צריך דף מכירה מטורף, מעוצב …

המשך קריאה5 שלבים ליצירת קורס דיגיטלי (מבלי להוציא שקל אחד)

על עושר עסקים ויהדות – מאסטרמיינד עם שלמה המלך (קהלת) החכם באדם (והעשיר) – חלק ב'

על עושר עסקים ויהדות - מאסטרמיינד עם שלמה המלך (קהלת) החכם באדם (והעשיר) - חלק ב'

עד כאן סיפר לנו שלמה את התחבטויות הנפש, אשר הוא עבר בזמן גילוי אחר תכלית החיים, וסוד האושר והשמחה. (שכמובן הן משל לדרך שבה כל אדם עובר, על מנת למצאו את תכלית חייו) ולבסוף הכריז את המסקנה: שיראה לנפשו הרוחנית טוב בעמלו. ומתוך כלל הקשיים המפריעים על האדם, המפריע העיקרי הוא הפחד מהעתיד, שמא לא …

המשך קריאהעל עושר עסקים ויהדות – מאסטרמיינד עם שלמה המלך (קהלת) החכם באדם (והעשיר) – חלק ב'

משפך שיווקי – איך להכין תשתית שיווקית שתעבוד בשבילנו

משפך שיווקי - איך להכין תשתית שיווקית שתעבוד בשבילנו

אחד הדברים שבעלי עסקים שומעים כל הזמן, וזה בעיקר עושה להם יותר בלגאן משקט וסדר, זה את המושג: 'משפך שיווקי'. "ברגע שיהיה לך משפך שיווקי, תקבל הרבה יותר לידים ומכירות…" החלום הורוד של כל בעל עסק, זה שיהיה לו מערך שיווקי שיעשה את העבודה בשבילו. ובצדק! מי רוצה כל היום להתעסק בלרדוף אחרי הלקוח הבא?! …

המשך קריאהמשפך שיווקי – איך להכין תשתית שיווקית שתעבוד בשבילנו

על עושר עסקים ויהדות – מאסטרמיינד עם שלמה המלך (קהלת) החכם באדם (והעשיר) – חלק א'

על עושר עסקים ויהדות - מאסטרמיינד עם שלמה המלך (קהלת) החכם באדם (והעשיר) - חלק א'

המון מדברים על החשיבות של מאסטרמיינד קבוע, כחלק מצמיחה ושיפור העסק. ואני בהחלט מסכים לכך, רק שצריך למצוא את האנשים הנכונים לסיעור מוחות שכזה (וזה מצריך ששני הצדדים יופרו מכך)   מאז שקניתי את ספר קהלת עם הפירוש המדהים והמאיר עיניים של הרב זמיר כהן, אני פותח כל בוקר בשנה האחרונה, (ועם כוס חצי לימון …

המשך קריאהעל עושר עסקים ויהדות – מאסטרמיינד עם שלמה המלך (קהלת) החכם באדם (והעשיר) – חלק א'

תשליך עסקי

תשליך עסקי

בתחילת דרכי ניסיתי לחקות אחרים. ניסיתי להיות משהו שלימדו אותי, אבל לא עשיתי את ההתאמות לערכים והאמונות שלי. ביהדות מבדילים בין 3 סוגי ידיעות. חכמה, בינה ודעת קיבלתי המון ידע (חכמה) התבוננתי בו והקשתי דבר מתוך דבר (בינה) אך לא הגעתי למסקנות הנכונות (דעת), של איך להתאים זאת לחיי. וזה הוביל אותי לרדוף אחרי שני …

המשך קריאהתשליך עסקי

תובנה שלי לשנת 2019 לשמירה על מיקוד והגשמת מטרות

תובנה לשמירה על מיקוד והגשמת מטרות

בעולם הזה המוצף במידע, אנחנו מנסים להשיג הכל מכולם. כשיש יותר מדי מידע, לפעמים אנחנו הולכים לאיבוד. אנחנו רוצים להשיג הכל מהכל, ובסוף מותשים מכל היעדים שהצבנו לעצמנו, אבל עדין אף אחת מהן לא רקמה עור וגידים לגמרי. אני נתקל כאן בהמון פוסטים מעולים, ואנשים מדהימים שחלקם בתחילת הדרך ורוצים לטרוף את העולם. אני עצמאי …

המשך קריאהתובנה שלי לשנת 2019 לשמירה על מיקוד והגשמת מטרות

שלושת העקרונות לצמיחה עסקית וכיצד ניתן ליישם אותן 

צמיחה עסקית

ישנן 3 דרכים להגדיל את ההכנסות בעסק – על פי ג'יי אברהם: 1.להגדיל את מספר הלקוחות 2.להגדיל את ערך העסקה הממוצעת 3.להגדיל את מספר הפעמים שלקוח רוכש *לפי ג'יי אברהם – עקרונות 2+3 צריכים להוות (בשלב מסויים) 70% מההכנסות בעסק. כיצד ניתן ליישם את 3 העקרונות? עקרון 1: הגדלת מספר הלקוחות בעסק, על ידי חשיפה קבועה –> יצירת …

המשך קריאהשלושת העקרונות לצמיחה עסקית וכיצד ניתן ליישם אותן 

מדוע אתם מעלים תכנים ולא רואים תוצאות? (ואיך לפתור זאת)

שיווק סרטונים בפייסבוק

"אני מעלה סרטונים כבר חודשים ולא רואה תוצאות" אני שומע את המשפט הזה מהמון בעלי עסקים. הם משקיעים מלא זמן בשיווק העסק שלהם דרך פוסטים וסרטונים בפייסבוק, אבל לא ממש מייצרים פניות ולקוחות. יש 2 סיבות מרכזיות לכך: סיבה מספר 1: החיסרון הראשי בהעלאת סרטוני שיווק לפייסבוק הוא – חשיפה נמוכה. החשיפה מאוד נמוכה – …

המשך קריאהמדוע אתם מעלים תכנים ולא רואים תוצאות? (ואיך לפתור זאת)