בלוג

'האלגוריתם רוחני' – הכלים הטכניים והרוחניים כדי שקמפיין ממומן בפייסבוק יצליח

'האלגוריתם רוחני' - הכלים הטכניים והרוחניים כדי שקמפיין ממומן בפייסבוק יצליח

כמי שעוסק כבר כמעט עשור בתחום הפרסום הממומן, הגעתי למספר תובנות עמוקות לגבי הדרך בה ניתן להפיק את המיטב מכלי הפרסום של פייסבוק. פרסום ממומן בפייסבוק לרוב נותן תוצאות טובות ומאפשר הגעה לקהלים רחבים, אבל ישנם תנאים מסוימים שכאשר הם מתקיימים, הסיכוי להצלחה גדל באופן ניכר. הניסיון העשיר שצברתי עם מאות לקוחות לימד אותי שפעמים …

המשך קריאה

3 הנהגות (סגולות) לברכה בפרנסה

3 הנהגות (סגולות) לברכה בפרנסה

במאמר זה אביא 3 סגולות, אבל הן יותר הנהגות שמייצרות ברכה בפרנסה. אני בדרך כלל לא נוהג לדבר הרבה על סגולות לפרנסה, ויותר על הנהגות האדם לשיפור עצמי, עבודת המידות, חיבור לביטחון, ובכללי שינוי מהותי ועמוק בעשייה וההשקפה, ופחות באיזה ריטואלי רוחני קבוע (שגם לו יש מקום חשוב כל עוד זה נעשה בצורה נכונה ומחברת …

המשך קריאה

ROI = החזר על ההשקה – הדבר הכי חשוב

ROI = החזר על ההשקה

קודם כל אולי נתחיל מההגדרה הפורמלית: ROI = Return on Investment = החזר על ההשקעה. בעצם מטרת מדידת הROI היא קריטית לעסק כדי להבין האם ההשקעה שווה לעסק. כל פעילות תמיד תיבדק על ידי ROI. השקענו 1,000 ש"ח על קמפיין פרסום בפייסבוק, אנחנו רוצים לראות כמה ההשקעה הניבה במכירות. לדוגמא: העלנו קמפיין לקורס דיגיטלי שיש …

המשך קריאה

נטוורקינג מזווית של משווק דיגיטלי

נטוורקינג מזווית של משווק דיגיטלי

לפני כ4 שנים נרשמתי לאירגון בשם BIZ. חיפשתי עוד דרכים שיכירו אותי ויפנו אלי לקוחות. אבל בעיקר, רציתי לצאת מדי פעם מהדיגיטל. כאחד שרוב השיווק שלו הוא בערוצים הדיגיטליים וכבר עושה זאת שנים בהצלחה ובקלות, עדין הקשר האישי, המגע האנושי מאוד חסר לי. יש הרבה דעות על נטוורקינג בעיקר של משווקים דיגיטליים. יש שיגידו שעבר …

המשך קריאה

AB testing + אופטימיזציה – איך לבחון ולשפר את תוצאות השיווק של העסק

AB testing + אופטימיזציה - איך לבחון ולשפר את תוצאות השיווק של העסק

אני לא יודע למה, אבל לרוב שאני אומר את המילים האלו, רוב בעלי העסקים שחלקם הגדול גם עושים קמפיינים ממומנים, נוטים לשאול או להסתבך עם המושג. אז בואו נעשה סדר. AB testing אומר, שאנחנו רוצים לבחון שני דברים (או יותר) במקביל ולראות מה עובד יותר טוב. וכשמו כן הוא: A/B טסטינג = בדיקה של A …

המשך קריאה

רִימַרְקֵטִינְג – הדבר הכי אפקטיבי בשיווק, ואיך להשתמש בו אצלכם בעסק

רימרקטינג - הדבר הכי אפקטיבי בשיווק, ואיך להשתמש בו אצלכם בעסק

כבעלי עסקים, בטוח שמעתם עשרות פעמים את המונח 'רִימַרְקֵטִינְג' בהקשר של שיווק העסק. אז בואו נתחיל לפשט זאת למילים פשוטות, למה כל המשווקים משתמשים במילה הזו, למה זה כל כך אפקטיבי בשיווק העסק, ואיך להשתמש בו בפועל אצלכם בעסק. בעצם יש פה 2 שלבים: 1. צביעה 2. ‏רִימַרְקֵטִינְג המושג לצבוע קהל ולעשות לו רימרקטינג בעצם …

המשך קריאה

טִרְגּוּט – מה זה אומר בפועל, לטרגט את קהל הלקוחות שלי

טִרְגּוּט - מה זה אומר בפועל, לטרגט את קהל הלקוחות שלי

בואו נדבר רגע על המושג הזה שנקרא 'טִרְגּוּט '. המילה טִרְגּוּט היא לקוחה מאנגלית: targeting – לכוון (למטרה) בואו נחשוב על זה כמו משחק קליעה למטרה. יש לי לוח ענק, ואני רוצה לפגוע בנקודה מסוימת בלוח. וכל שחקן יש לו את הנקודות שהוא אמור לפגוע לוח קצת אחר מהרגיל, לכל שחקן יש את המקומות בלוח …

המשך קריאה

איך מגייסים לקוחות ראשונים? זה מה שהייתי עושה אם הייתי עכשיו בתחילת דרכי

פתחתם עסק לאחרונה או שאתם שוקלים לפתוח עסק? עשיתם קורס מקצועי ואתם רוצים להפוך אותו למקצוע ולקבל לקוחות ראשונים (או עוד לקוחות)? איך מתחילים להניע משהו בהתחלה? אחרי הרבה שנים בתחום, כבר שכחתי איך זה להתחיל מאפס. למרות שבשינוי שעשיתי בשנים האחרונות זה ממש להתחיל עסק מחדש. אבל מצד שני עם כל הידע והניסיון שצברתי …

המשך קריאה

הגיע הזמן להיפרד מ"ההיגיון הבריא" – אולי אחד המאמרים הכי משמעותיים בנושא אמונה, ולמי שרוצה לראות ניסים בחייו

*המאמר מחולק ל2: חלק א' – מתוך פרשת וירא, וחלק ב' מתוך הפטרת פרשת וירא. הגיע הזמן להיפרד מ"ההיגיון הבריא" – חלק א' סיפור לידת יצחק מתחיל עוד מפרשת 'לך לך', עם ההבטחה של הקב"ה לאברהם שיהיה לו בן שימשיך את דרכו, למרות שאברהם ושרה היו עקרים, ובנוסף כבר מבוגרים, בגיל שלא מתאפשר להם להוליד …

המשך קריאה

'להגביר את הווליום' בשנה הבאה – ברמת העשייה וברמת האמונה

'להגביר את הווליום' בשנה הבאה - ברמת העשייה וברמת האמונה

'להגביר את הווליום' בשנה הבאה: ברמת העשייה וברמת האמונה – מאמר שיעשה לכם סדר לשנה החדשה. לפני כמה שבועות דיברה איתי מישהי ואמרה לי שהיא רוצה "להגביר ווליום" בכל הנוגע לעסק שלה והגעה ליותר אנשים עם המסר שלה. מאוד אהבתי את צמד המילים 'להגביר ווליום', וישר חשבתי איך המושג הזה רוצה לתפוס גם אצלי מקום …

המשך קריאה