בלוג

מתי הזמן הכי אפקטיבי להתחיל פרסום ממומן בפייסבוק?

זה מרגיש שרק אם יהיה לך קמפיין טוב בפייסבוק, אז העסק יצמח ויגדל. אך הדבר לרוב לא כך. וזה לא בגלל שהקמפיין עצמו לא טוב, פשוט יש זמן בעסק שהוא הכי נכון להתחיל ממומן. הן ברמה הטכנית של התשתית השיווקית, ועוד יותר חשוב – ברמת התודעה והמוכנות של בעל העסק.   ב6 שנים של ניהול …

המשך קריאה

איך ליצור עדויות מעולות ואותנטיות עם לקוחות דרך הזום

לקוחות מרוצים משתפים - דנה ישראלי, לימור בנדל

זה ממש עשה לי שינוי פנימי בתחושה שלי, וגם השפעה חיצונית מאוד יפה החוצה בשיווק – ראיון עם לקוחות! עדויות מוכרות אותנו יותר טוב. חד וחלק. אנחנו יכולים לעשות שיחת מכירה מדהימה במשך חצי שעה, אבל עדות סרטון של 2 דקות טוב של עדות, יעשה את העבודה הרבה יותר טוב.   רק אחרי 5 שנים …

המשך קריאה

על קצה המזלג – עושים סדר בערוצי השיווק ומתכננים שיווק שיעבוד עבורנו

על קצה המזלג - עושים סדר בערוצי השיווק ומתכננים שיווק שיעבוד עבורנו

"די, בא לי לעבוד עם לקוחות, ולא בלשווק את עצמי כל היום" כדי ליצור שיווק שדורש הרבה פחות השקעה ומאמץ, כזה שעובד בשבילנו (ולא אנחנו אצלו), צריך להבין את היתרונות והחסרונות של כל ערוץ שיווקי, ואלו מהם יוכלו לייצר לנו פניות ומכירות לאורך זמן. *לרוב, ערוצי שיווק טווח ארוך, הם גם הערוצים שייקח להם הכי …

המשך קריאה

קייס סטאדי: קידום ממומן בפייסבוק עם תוצאות פנומנליות – 1350 ש"ח הוצאה שהביא 56 מכירות בסך 16,800 ש"ח

קייס סטאדי: קידום ממומן בפייסבוק עם תוצאות פנומנליות

זהו מאמר מקיף בו נציג את: החשיבה, המסרים, הקידום, העיצוב, ערוצי השיווק, מאחורי הקלעים, לידים ועוד. נתחיל מההתחלה – עוד בכלל לפני הקידום. לפני בכלל שמתחילים לקדם משהו, קודם לתכנן אסטרטגיית מוצר + מסר. *אגב, זו הסיבה למה רוב הקמפיינים לא מצליחים, ולמה אח"כ אני שומע – "סתם זרקתי כסף לפח…" 1. פתיחת מוצר חדש …

המשך קריאה

אין דבר כזה פוסט ארוך מדי – יש פוסט טוב או לא טוב

"מישהו בכלל קורא את המסרים הארוכים שלך?"   זו שאלה שאני נשאל כל הזמן, מכיוון שאני מלמד שיווק ולרוב כותב פוסטים יחסית "ארוכים".   ואני רוצה לפתוח ולומר שזה מיתוס: אין דבר כזה פוסט ארוך מדי. יש פוסט טוב או לא טוב.   הגודל לא קובע, אלא איכות הכתיבה. אם הפוסט – איכותי ומעניין, סוחף …

המשך קריאה

איך לכתוב דף מכירה שמדבר ל4 סגנונות תקשורת

איך לכתוב דף מכירה שמדבר ל4 סגנונות התקשורת

כתיבת דף מכירה טוב זו אומנות. באמת. משימה לא פשוטה, לוקחת זמן, ומאוד מאתגרת אם אין לך שיטה ברורה, במיוחד שמדובר בדף ארוך למכירת מוצר יקר. אחד האתגרים במשימה זו, הוא להכין דף שיתאים לקבוצה גדולה ושונה של גולשים שיגיעו לקרוא את הדף וההצעה שלנו. ובשונה משיחת מכירה, כאן אי אפשר להתאים אותה לכל לקוח …

המשך קריאה

הילד בן 30 יש לו חום וחוב גבוה…

הילד בן 30 יש לו חום וחוב גבוה..

המאמר הבא מוקדש לבני ה+28-30 שמחפשים את עצמם – וגם אני אתכם. מדייק ומחפש את עצמי כל יום. לפני שנה הייתי בהופעה של 'טונה', והשיר רוק 30 כל פעם מצליח לתפוס אותי במילים שלו. אני זוכר את הפעם הראשונה ששמעתי אותו, זה היה שהקדישו לי את השיר הזה ביום הולדת 30 שלי (פאק עדין קשה …

המשך קריאה

מה למדתי מ100 פגישות בוקר

מה למדתי מ100 פגישות בוקר

בתחילת 2018, במשך חודשיים, נפגשתי עם 100 אנשים שונים לפגישת בוקר, והיה לי הזכות להכיר מלא אנשים חדשים, ולעבור תהליך מדהים על עצמי בזכות כך. כדי להתפתח, צריך לצאת מנקודת המבט שלך, וכל יום היתה לי הזדמנות לראות את נקודת המבט של מישהו אחר, חדש. זה לא פשוט היום, כאשר לרוב הסביבה שלנו נשארת זהה. …

המשך קריאה

יכולות שיווקיות שתמיד צריך לשפר

יכולות שיווקיות שתמיד צריך לשפר

2 יכולות מאוד חזקות שאני חושב שכל בעל עסק צריך לשפר, במיוחד עצמאיים/בעלי עסקים קטנים one man/woman show. כי פשוט אין לנו את האמצעים לפזר כספים, והמותרות לבזבז סכומים ותקציבי השקעה של חברות ועסקים גדולים. ו2 היכולות האלו הולכות יד ביד. 1. היכולת לייצר תנועה וחשיפה גדולה לעסק שלנו. 2. היכולת להמיר את התנועה לפניות …

המשך קריאה

2 כלים שמייצרים יותר כסף בשיווק העסק

2 כלים שמייצרים יותר כסף בשיווק העסק

עולם האינטרנט הפך להיות מקור מידע עצום, שנותן לנו את היכולת לעשות המון דברים לבד, ובכך לעזור לנו לחסוך המון זמן וכסף. מידע שפעם רק אנשי מקצוע בתחומים מסוימים היו יודעים, או כל מיני "סודות סבתא" שהיו עוברים רק במשפחה, היום אנחנו יכולים לגשת לרוב המידע הזה בלחיצת כפתור. אך מצד שני, לא תמיד המידע …

המשך קריאה