מדוע אתם מעלים תכנים ולא רואים תוצאות? (ואיך לפתור זאת)

"אני מעלה סרטונים כבר חודשים ולא רואה תוצאות"

אני שומע את המשפט הזה מהמון בעלי עסקים.
הם משקיעים מלא זמן בשיווק העסק שלהם דרך פוסטים וסרטונים בפייסבוק,
אבל לא ממש מייצרים פניות ולקוחות.

יש 2 סיבות מרכזיות לכך:

סיבה מספר 1:

החיסרון הראשי בהעלאת סרטוני שיווק לפייסבוק הוא – חשיפה נמוכה.
החשיפה מאוד נמוכה – אנחנו פשוט לא מגיעים למספיק אנשים,
מה שמקשה עלינו להגיע להרבה צפיות
ובכך שקהל היעד ימשיך לראות את הסרטונים שאנו מעלים כל פעם.
בנוסף, ואפילו עוד יותר קריטי – הסרטון נעלם בציר הזמן של פייסבוק.
כלומר, אחרי יום אולי יומיים שהעלינו את הסרטון, אף אחד כבר לא יראה אותו,
והוא פשוט יעלם בציר הזמן למטה בפיד שלנו בפייסבוק
(אלא אם הוא ממש יצר מעורבות טובה והוא יחזיק עוד כמה ימים בודדים אבל לא יותר)

לסיכום סיבה 1:

בשל חשיפה אורגנית מאוד נמוכה + ציר הזמן בפייסבוק שתמיד מתחדש,
הפרסומים שלנו פשוט נעלמים אחרי יום או יומיים.

סיבה מספר 2:

אין הובלה ואסטרטגיה סביב התוכן שאתם מעלים.
להעלות תכנים סתם כך לפייסבוק כל אחד יכול,
אבל לסדר זאת בצורה שתייצר אמון, סמכות,
ביטחון והובלה של הלקוח לשלב הבא,
פה כבר דרושה עבודת תכנון ואסטרטגיה,
וזה משהו שרוב בעלי העסקים לא יודעים לעשות,
וממש לא באשמתם – זו לא המומחיות שלהם!
כי זה משהו אחד להיות בעל מקצוע טוב
ומשהו אחר להיות איש שיווק.

הפתרון הוא – לקדם את הסרטון בעזרת פרסום ממומן עם אסטרטגיה מוכנה מראש.

  1. הגדלת החשיפה – אם נשים כמה שקלים לקידום, החשיפה האורגנית כבר לא תהיה רלוונטית,
    ונוכל להגיד להמון אנשים נוספים, ובעיקר – לקהל היעד שלנו, שנגדיר במפורש למי אנחנו רוצים שהסרטון ייחשף (אל דאגה – אני מלמד בדיוק איך לעשות זאת)
  1. ציר הזמן – לא יהיה רלוונטי, כי כאשר אתה מקדם את הסרטון בכסף,
    הוא נשאר למעלה ונחשף לעוד ועוד אנשים
    (גם אם העלתם אותו לפני חודש או אפילו שנה)
  1. עבודה נכונה – בעזרת אסטרטגיה פשוטה אך אפקטיבית,
    תתחילו להניע עוד ועוד אנשים לפנות אליכם בעקבות הסרטונים שאתם מעלים ומקדמים.

בתוכנית הפעולה שיצרתי אני מראה,
צעד אחד צעד – איך ליצור לעצמכם קהל של עוקבים ולקוחות פוטנציאליים,
דרך שימוש נכון במערכת הפרסום של פייסבוק.
אני מלמד איך לקדם את הסרטונים שלכם בפייסבוק, כך שגם תגיעו לחשיפה מאוד רחבה,
וגם הסרטונים לא יעלמו בציר הזמן כי הם תמיד יחשפו באופן ממומן לעוד ועוד אנשים.
בנוסף, אני אדריך אתכם איך לנצל את התקציב פרסום בצורה מקסימלית ואפקטיבית,
ע"י אסטרטגיה פשוטה ומדוייקת,
שתאפשר לכם להגדיל את הקהילה שצופה בכם,
ותניע את הצופים שלכם בסוף לקחת פעולה,
וכל זאת בעזרת תקציב פרסום של כמה מאות שקלים בודדים בלבד.
למעבר לכל הפרטים על תוכנית הפעולה הדיגיטלית שלי:
https://biztosuccess.ravpage.co.il/video-shutafim

אוהב,
שלומי

כתיבת תגובה