מתי הזמן הכי אפקטיבי להתחיל פרסום ממומן בפייסבוק?

זה מרגיש שרק אם יהיה לך קמפיין טוב בפייסבוק, אז העסק יצמח ויגדל.

אך הדבר לרוב לא כך.

וזה לא בגלל שהקמפיין עצמו לא טוב,

פשוט יש זמן בעסק שהוא הכי נכון להתחיל ממומן.

הן ברמה הטכנית של התשתית השיווקית,

ועוד יותר חשוב – ברמת התודעה והמוכנות של בעל העסק.

 

ב6 שנים של ניהול אלפי קמפיינים ועבודה עם מאות לקוחות שונים,

ראיתי שיש חוקיות בעבודה עם כלי הפרסום של פייסבוק,

המאפשר להגיע לתוצאות מעולות פעם אחר פעם,

אך זאת, כאשר העסק נמצא באחד המצבים הבאים:

 

  1. יש שיווק אורגני שעובד טוב

 

הרבה פעמים עסקים שרק עכשיו התחילו את דרכם, ישר רצים להוציא אלפי שקלים על פרסום בפייסבוק.

אבל הדרך הנכונה להבין אם החומרים טובים, היא באמצעות בדיקה על קהל היעד בדרכים אורגניות.

אז רגע לפני שמתחילים פרסום, תשקיעו כמה שבועות או חודשים ביכולות השיווק האורגניות שלכם.

 

ואם יש לכם כבר קהילה יפה ורק דרך האורגני הגעתם לכך – אז אתם בול בשלב להתחיל ממומן (:

(ואם כך – דלגו לסעיף 4)

 

  1. טקטיקה או אסטרטגיה

 

מה ההבדל בניהם?

טקטיקה זוהי פעולה בודדת כדי להשיג מטרה מסויימת.

לרוב נעשית די בספונטניות (במיוחד שאין אסטרטגיה מראש).

זה יכול להיות משהו כמו:

"בוא נעלה מהר פוסט טוב בפייסבוק ונקדם אותו,

שמעתי שזה הביא לקולגה שלי הרבה לידים"

לעומת פעולות מחושבות שנובעות מתוך אסטרטגיה,

עם כמה שלבים ותכנונים בדרך לכל מקרה.

 

בתהליך חשיבה אסטרטגי, שיכול להיות בפגישה אחת איכותית (לא חייב להיות ארוך ומתיש)

מעלים את הרצון של בעל העסק, החיבור לקהל, להצעה שרוצה להנגיש והמסר הייחודי.

 

אם אין את זה, לרוץ ולקדם זה לזרוק כסף לפח.

 

  1. יש לכם תשתית שיווקית למוצר

 

ישר לקבוץ לקמפיין לפני שיש תשתית שיווקית איכותית – נכון, זה לזרוק כסף לפח (:

רגע לפני שמתחילים פרסום, צריך להקים דף נחיתה איכותי,

אוטומציה עם רשימת תפוצה, מסרים אhכותיים למודעות, ויז'ואל שימשוך את תשומת הלב של הגולש.

 

כמובן שהתשתית נגזרת מהאסטרטגיה (ראו סעיף 2 לעיל)

 

  1. אתם חוזרים על עצמכם

 

אחת הבעיות כאשר יש כבר את 3 השלבים לעיל, זה כל הזמן לחזור על אותו המסר במכירת מוצר מסוים.

ופה הפרסום הממומן עושה פלאים, כי זה לא לשלוח מייל ועוד מייל על אותה הגברת,

אלא המודעות רצות באופן שוטף וללא התעסקות רבה מצדנו, הקהל לא מרגיש שהוא נשחק, וכל הפעילות קוראת מאחורי הקלעים של הדף.

 

אם אתם מרגישים שיש לכם שיכול להימכר בשוטף, כמו קורסים דיגיטליים, אבל אתם לא רוצים להתיש את הקהילה שלכם כל הזמן במסרי מכירה שחוזרים על עצמם,

– זה בול הזמן לעשות זאת בפרסום ממומן!

 

לא בכדי אמרו חז"ל: "מי שטרח בערב שבת – יאכל בשבת"

הדרך הכי יעילה להצליח בממומן היא להכין מראש,

לטרוח ולעמול קשה לפני,

כדי שאח"כ נוכל לפרסם ברוגע ובהצלחה,

להגיע ליעדים שלנו בשלווה ולא בלחץ,

ולייצר הכנסה שוטפת וקבועה במשך כל ימות השנה.

 

רוצים לדעת איך לעשות זאת נכון ברמת האסטרטגיה?

הכנתי לכם הדרכה מיוחדת [ללא עלות] – איך לנהל אסטרטגית נכון את התקציב שאתם משקיעים בפייסבוק,

ולעבוד נכון עם המערכת לאור העדכונים שקרו בשנים האחרונות, כדי לשפר את תוצאות הקמפיינים והכסף המושקע בפרסום.

 

חלק מהדברים שתגלו בהדרכה:

✅ תוצאות מקסימליות ב2021 – הפרסום בפייסבוק השתנה מאז שהמערכת קיימת.

נבין את החסרונות והיתרונות שקרו בשנים האחרונות, ואיך לפרסם נכון בשנת 2021.

✅ אסטרטגית קידום – סוגי תוכן לקהלים שונים

*פה רוב הטעויות קורות. קידום התוכן הנכון לקהל הנכון, הוא מה שישפיע על תוצאות הפרסום שלנו

✅ ניהול תקציב נכון למקסום ההשקעה – מה משפיע על החשיפה של המודעה שלנו?

ואיך להגיע לכמות גדולה יותר של אנשים בכמות הכסף שאנו משקיעים.

✅ איך לחלק נכון את התקציב החודשי.

✅ עבודה עם AB טסטינג כדי לבדוק מה עובד הכי טוב.

 

להרשמה וצפייה בהדרכה – דרך הלינק הבא:

https://bit.ly/2WZS74S

 

 

כתיבת תגובה